blog blog .

blog

آگورا فوبيا يا ترس از مكان هاي باز

آگورافوبيا به معناي ترس از مكان هاي باز يا وسيع مي باشد و افرادي كه دچار اين اختلال هستند بيرون رفتن از خانه آن ها را وحشت زده مي كند در ادامه همراه با پرشين وي شويد تا درباره اين بيماري و نشانه ها و درمان آگورا فوبيا بيشتر بخوانيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۲۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

چرم طبيعي آلماني اتومبيل


چرم طبيعي آلماني اتومبيل دوام بالايي دارد و در برابر سايش و گرما، سرما و نور مقاومت خوبي از خود نشان مي دهد. اين نوع چرم فاقد كروم مي باشد و در توليد آن از PCP و CFC هاي مضر براي محيط زيست استفاده نمي شود. وسعت اين پوست ها 6-5 متر مربع مي باشد. چرم طبيعي آلماني اتومبيل يكي از بهترين انواع چرم مي باشد كه در فضاي داخلي بسياري از خودروها به كار مي رود. براي لوازم داخلي اتومبيل از چرم گاوي استفاده مي كنند. چرم طبيعي آلماني اتومبيل از پوست گاوي كاملا دباغي شده با كروم و رنگدانه تهيه مي شود. چرم هاي خودرو ساختار محكمي دارند و در مقابل ساييدگي و اشعه فرا بنفش مقاومت مي كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۵۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

به اين دلايل ديگران را ببخشيد و از آنها بگذريد

اغلب ما از دوست،آشنا يا حتي نزديكترين افراد زندگي خود رفتار يا گفتاري ناپسند ديده ايم و تصميم گرفتيم آن فرد را نبخشيم در اين مطلب همراه با پرشين وي شويد تا درباره بخشيدن ديگران و فوايد آن بخوانيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۱:۲۰ توسط:blog موضوع: نظرات (0)