blog blog .

blog

چرم طبیعی آلمانی اتومبیل

چرم طبیعی ایتالیایی اتومبیل
برای تهیه چرم طبیعی ایتالیایی از پوست گاو استفاده می کنند. ایتالیا با نام چرم درجه یک در دنیا شناخته می شود. با توجه به کیفیت و نوع پوست، دانه بندی چرم به صورت ریز یا درشت می باشد. اگر سطح محصول بیش از اندازه صاف باشد یا حس پلاستیکی بدهد، باید به اصل بودن چرم شک کرد. معمولا چرم طبیعی ایتالیایی از نظر بافت، سازگاری کمتری دارد و مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. از دیگر ویژگی های این نوع چرم می توان به مقاومت در برابر حرارت و خاصیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. این چرم در مقایسه با چرم آمریکایی، بهتر است. چرا که برای دباغی چرم از تکنیک های خاصی استفاده می کنند. بهترین کارخانه های دباغی در ایتالیا وجود دارند که تجربه و تعهد آنها باعث شده تا ایتالیا به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت چرم جهان شناخته شود. بسیاری از شرکت های تولید کننده چرم در مرکز ایتالیا، توسکانی و امیلیا رومانیا قرار دارند.

چرم مخصوص فرمان اتومبیل
فرمان خودرو قسمتی است که دستان راننده در طول رانندگی با آن در تماس است. به همین علت در معرض فرسایش و پوسته پوسته شدن قرار دارد. خودروسازان معتبر دنیا در تولید محصولات خود از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند. معمولا جنس فرمان و داشبورد محصولات این شرکت ها از یک نوع پلاستیک فوم فشرده می باشد. اما در مورد خودروهای تولید داخل، چنین اتفاقی نمی افتد. فرمان اتومبیل هایی که در کشور تولید می شوند، از یک نوع پلاستیک سفت و خشک می باشد. این امر باعث شده تا بسیاری از رانندگان برای مراقبت از فرمان و دست های خود، از روکش فرمان استفاده کنند. با کمک این روکش ها، دست رانندگان بر روی فرمان لیز نمی خورند. نقش این روکش ها زمانی پر رنگ تر می شود که افراد در مناطق گرم و مرطوب رانندگی می کنند. روکش فرمان در زیبایی و نظافت آن تاثیر زیادی دارد. انواع مختلفی از روکش ها وجود دارند که در بین آنها، روکش های چرمی طرفداران زیادی دارند. مدل های مختلف چرم فرمان اتومبیل شامل روکش فرمان چرم سوزنی، ورنی، چرم ویکتور، روکش فرمان چرم طبیعی یا گاوی، پوست ماری و … می شوند. استفاده از چرم برای روکش فرمان اتومبیل باعث افزایش طول عمر فرمان می شود. تنوع مدل های آن موجب شده تا با هر نوع سلیقه ای سازگار باشد.

چرم طبیعی فابریک صندلی بنز
صندلی مدل های مختلف مرسدس بنز با استفاده از چرم طبیعی پوشانده می شوند. چرم طبیعی فابریک صندلی بنز ، فضای داخل خودرو را چشم نواز می کند. با کمک یک دستمال مرطوب می توان گرد و غبار روی روکش را پاک کرد. این چرم، یک شخصیت اسپرت به خودرو می بخشد. از ویژگی های این نوع چرم می توان به ظاهر فوق العاده پیچیده، تنوع رنگ و جذابیت آن اشاره کرد. برای تولید این نوع چرم از غلتک های مخصوصی استفاده می کنند تا سطح چرم کاملا یکنواخت شود. این چرم ها کیفیت بالایی دارند و برای مدت طولانی دوام می آورند. چرم طبیعی فابریک صندلی بنز از پوست گاو بسیار نرم ساخته می شود. به همین علت حس خوبی برای افراد ایجاد می کند. در تولید این نوع چرم، استانداردهای عمومی صنعت چرم و مقررات خودرو رعایت می شوند.

چرم فابریک پورشه
چرم فابریک پورشه زیبایی خاصی به فضای درون خودرو می بخشد. این چرم ضد حساسیت بوده و قابلیت شستشو دارد. روکش صندلی چرم طرح پورشه فیت و قالب صندلی است. این روکش ها دارای طرح های ساده ای هستند. چرم فابریک پورش مقاومت بالایی در برابر ضربه به صندلی ایجاد می کند. برای چرم فابریک پورشه از بهترین چرم آلمان و اتریش استفاده می کنند که بر اساس معیارهای دقیق انتخاب می شوند.

چرم فابریک بی ام و
صندلی های چرمی BMW با استفاده از چرم های مختلفی مانند چرم ناپا و مرینو ساخته می شوند. برای تمیز کردن چرم فابریک بی ام می توانید از جاروبرقی کمک بگیرید. یک پارچه را با محلول گرم و صابونی آغشته نمایید. دقت کنید که محلول موردنظر آسیبی به چرم وارد نکند. سپس با استفاده از یک پارچه مرطوب و آب گرم آن را تمیز کنید. در انتها چرم را خشک کنید و نرم کننده بزنید. چرم ناپا BMW ، ساختاری تمام دانه و بدون شکاف دارد. روکش شفاف و سبک این نوع چرم باعث دوام آن می گردد. چرم مرینو منافذ ریزی دارد و دانه بندی آن به صورت کامل می باشد.

قیمت خرید چرم طبیعی خودرو
قیمت خرید چرم طبیعی ماشینی بیشتر از چرم های مصنوعی است. این چرم ها ماندگاری بالایی دارند و دچار تغییر رنگ نمی شوند. ویژگی های منحصر به فرد چرم های طبیعی باعث گران تر بودن این نوع چرم شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۵۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)